A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Диканський ліцей імені М.В.Гоголя"

Алгоритм запровадження дистанційного навчання

 

                                                                                                                  Додаток 1

                  

  

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням педагогічної ради від 05.10.2020, протокол №2

                   

 

Алгоритм

підготовки до запровадження дистанційного навчання

в опорному закладі « Диканський навчально-виховний комплекс імені М.В.Гоголя «загальноосвітня школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад» Диканської районної ради Полтавської області» та його філіях

 

  1. Адміністрація опорного закладу:
    1. Вивчає нормативно-правову базу з організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання під час надзвичайних обставин.
    2. Проводить моніторинг забезпеченості та наявності умов для дистанційного навчання в учнів закладу освіти.
    3. Вивчає стан забезпечення та в разі необхідності надає в користування педагогам комп’ютерну техніку закладу.
    4. Проводить моніторинг дистанційних платформ і цифрових сервісів та затверджує ті, які найбільше підходитимуть учням і педагогам для організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання під час надзвичайних обставин з урахуванням особливостей освітнього процесу закладу освіти.
    5. Організовує навчання педагогічного колективу
    6. Проводить роботу щодо внесення змін у календарно-тематичне планування учителів з метою інтеграції та ущільнення навчального матеріалу із затвердженням цих змін.
    7. Затверджує оновлені розклади уроків і навчальних занять, груп продовженого дня, корекційно-розвиткових занять тощо.( в разі потреби).
    8. Забезпечує функціонування і оновлення сайту закладу освіти у закладці «Дистанційне навчання».
    9. Розробляє та доводить до відома працівників порядок обліку робочого часу та ведення необхідної документації.
    10. Затверджує режим роботи педагогічних працівників в умовах дистанційного навчання.
    11. Сприяє поширенню досвіду роботи педагогів на сайті закладу освіти та інших освітніх інформаційних ресурсах.
    12. Проводить онлайн-наради, семінари, вебінари, консультації, відеоконференції з педагогічними працівниками.
    13. Розробляє заходи щодо забезпечення різних форм зв’язку з батьками, організовує роботу консультаційних онлайн пунктів.                                                                       

II. Педагогічні працівники:

2.1 Вивчають стан забезпеченості і можливостей учнів щодо дистанційного навчання;

2.2 Уносять зміни до календарно-тематичного планування та ущільнення навчального матеріалу.

2.3 Здійснюють самоосвітню роботу з вивчення технологій дистанційного навчання

2.4 Виконують освітню програму для досягнення учнями передбачених результатів навчання, тобто надають інформацію щодо обсягу та змісту навчального матеріалу, завдань на його закріплення, перевіряють й оцінюють їх та надають відгуки на виконані завдання, використовуючи електронну освітню платформу Google Classroom, комунікаційні онлайн сервіси та інструменти; співпрацюють з усіма учасниками освітнього процесу.

2.5 Учителі закладу освіти в години, відповідно до опублікованого на сайті школи розкладу, знаходяться в онлайн режимі. У цей час учні, які потребують консультацій, можуть цими послугами скористатися, зв’язавшись із педагогом через онлайн ресурси. Учителі-предметники можуть попрацювати індивідуально з тими дітьми, які цього потребують.

2.6 Складають індивідуальні плани роботи або інші документи з обліку свого робочого часу; ведуть шкільну документацію;

2.7 Після закінчення карантинних обмежень проводять моніторинг засвоєння навчального матеріалу, організовують за потреби коригувальне навчання.

III. Здобувачі освіти ( учні):

3.1 Здійснюють регулярну та змістовну взаємодію з педагогічними працівниками в синхронному або асинхронному режимі відповідно до розкладу занять з метою виконання освітньої програми для досягнення передбачених навчальними програмами результатів навчання; опрацьовують зміст навчального матеріалу, завдання на його закріплення, виконують творчу, навчально – дослідницьку роботу, беруть участь у підсумкових роботах, тестуваннях тощо, використовуючи електронну освітню платформу Google Classroom, ZOOM, доступні комунікаційні онлайн сервіси та інструменти

3.2 Опрацьовують відгуки на виконані завдання, рекомендації, надані вчителями,

3.3 Дотримуються принципів академічної доброчесності.

3.4Для учнів, які не мають можливості здійснювати освітню діяльність з використанням синхронного чи асинхронного режимів з поважних причин ( стан здоров’я, відсутність доступу ( обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання, зокрема дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, багатодітних, малозабезпечених сімей тощо, заклад освіти забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних таким учням (телефонний, поштовий зв’язок тощо)

IV. Батьки 

(відповідно до п.13 розділу 1 Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 08.09.2020. №1115) :

4.1 Сприяють виконанню дитиною освітньої програми, навчальних програм з окремих предметів, дбають про психічне і фізичне здоров’я дітей, формують у них навички здорового способу життя

4.2 Сприяють дотриманню дітьми академічної доброчесності в освітньому процесі.

4.3Якщо батьки під час організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання не виконують сої обов’язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад освіти інформує про це відповідну службу у справах дітей.

 

 

Директор опорного закладу

Диканський НВК імені М.В.Гоголя  __________Н.Є.Горячун             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                          Додаток 1

                  

  

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням педагогічної ради від 23.10.2020, протокол №3

                   

 

Алгоритм

дій на випадок   запровадження дистанційного навчання

в опорному закладі « Диканський навчально-виховний комплекс імені М.В.Гоголя «загальноосвітня школа I-III ступенів-дошкільний навчальний заклад» Диканської районної ради Полтавської області» та його філіях

 

  1. Вибрати Платформа Google Classroom- основною для проведення дистанційних занять.
  2. Схвалити використання конкретних інформаційно-телекомунікаційних систем (електронних освітніх платформ), комунікаційних онлайн сервісів та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання. У рамках таких єдиних підходів педагогічні працівники, користуючись академічною свободою, можуть обирати форми, методи і засоби дистанційного навчання : платформа Google Classroom; платформа Нові знання; платформа для відеоконференцій: Zoom
  3. Дозволити використовувати ресурси для створення текстів, завдань, інформаційні ресурси:

https://www.classtime.com/uk/

https://kahoot.com

https://learningapps.org (платформа готових завдань з різних предметів)

https://naurok.com.ua

https://miyklas.com.ua

https://www.matific.com/ua/uk/home/ 

https://disted.edu.vn.ua

https://uk.khanacademy.org

http://uklasi.com.ua

http://formula.co.ua/uk

https://vchy.com.ua

  • платформ  для онлайн –конференцій:

https://zoom.us

https://hangouts.google.com

https://www.skype.com/uk/

https://www.webex.com

  • інструментів  для взаємодії з учнями:

https://www.classdojo.com (особливо рекомендовано для початкової школи)

https://classroom.google.com

https://ru.padlet.com

  • інтерактивних  подорожей і виставок:

https://ukrainewow.com (Ukraine Wow)

https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/ (подорож українськими музеями просто неба)

https://khanenkomuseum.kiev.ua/uk/pro-musey/virtualnyi-tur (прогулянка музеєм Ханенків)

https://britishmuseum.withgoogle.com (екскурсія Британським музеєм)

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne (Лувр)

https://artsandculture.google.com (художні колекції з усього світу)

https://www.staatsoperlive.com (Віденська опера)

https://www.metopera.org (Метрополітен)

https://www.facebook.com/frankotheatre/ (трансляції вистав театру Франка)

https://www.youtube.com/channel/UCbNaKxi1j-Q5jWZDpJZp56g/featured (Ukrainer)

https://wisecow.com.ua (лекції з культури, історії, журналістики)

https://imagecomics.com/comics/read-first-issues (добірка коміксів)

  1. Визначити відповідальну особу, координатора дистанційного навчання, яка комунікуватиме щодо питань організації дистанційного навчання з педагогічними працівниками Щербак О.В
    1. Щербак О.В допомогати пелагогічним працівника в опануванні інструментарію, у разі потреби й можливості — організувати експрес-навчання.( по мірі бажаючих та комплектування групп);
  2. Для реалізації завдань індивідуальної освітньої траєкторії осіб з особливими освітніми потребами вчителям та асистентам вчителів інклюзивних класів ,  проаналізувати індивідуальну програму розвитку дитини, календарно-тематичне планування, визначити теми для вивчення в дистанційному режимі, розробити тематичні завдання в системі онлайн у межах встановленого навантаження.
  3. Вчителі:
    1. зобов’язані виконувати освітню програму для досягнення учнями передбачених результатів навчання, тобто надавати інформацію щодо обсягу та змісту навчального матеріалу, завдань на його закріплення, перевіряти й оцінювати їх та надавати відгуки на виконані завдання. Саме вчитель співпрацює з усіма учасниками освітнього процесу. Вчитель має розуміти мету, план виконуваних завдань, інструментарій для праці, її обсяг та методику оцінювання виконаної роботи.
    2. Вчителям розпочати з планування графіка своєї роботи, визначити базові інструменти та працювати на платформі Google Classroom акаунт навчального закладу  G Suite for Education.
    3. Вчителям зробити самоаналіз та  пересвідчитись, що вони  технічно готові до праці на обраній платформі, провести пробний урок з колегами, скласти графік онлайн-зустрічей з учнями, створити групу або спільноту з учнями  та повідомляти  про дату і час занять.
    4. В разі виникнення запитань щодо роботи на платформі Google Classroom акаунті навчального закладу  G Suite for Education звернутись до вчителя інформатики Щербак О.В для консультації або навчання.
    5. Якщо у класі є діти, в яких немає доступу до електронних ресурсів, то основне навчання для таких учнів відбувається за підручником. Завдання передаються телефоном чи іншими доступними засобами спілкування. Важливо, щоб завдання були максимально деталізовані, містили не лише перелік, а й роз’яснення порядку опрацювання тем і вико- нання завдань. Учителям варто врахувати, що така дитина ще більше за однолітків обмежена в спілкуванні, тому в разі можливості варто передбачити для таких дітей інди- відуальні консультації і враховувати, що такій дитині після повернення до очного навчання знадобиться додаткова підтримка.
  4. Класним  керівникам:
    1. Перед початком роботи  зробити онлайн-конференцію з учнями та їхніми батьками, обговорити форми співпраці та інші організаційні питання, скоординувати роботу всіх у зручному форматі.
    2.  Повідомити батьків та учнів що  розклад занять (консультацій) учителів  виставлений на сайті школи (залишається той же що і для офлайн уроків), повідомити   загальний алгоритм дій під час дистанційного навчання.
    3. Виробити конструктивний зворотний зв’язок, для уникнення непорозумінь — поясніть батькам алгоритм дій.
    4. До 09 листопада 2020 року створити віртуальні класи  в акаунті навчального закладу  G Suite for Education з використанням додатків Google Classroom, підключити учнів, перевірити щоб кожен учень був зареєстрований та мав доступ до платформи.
    5. До 16 листопада підключити батьків платформи Google Classroom аканті навчального закладу  G Suite for Education
  1. Вчителям інформатики:

8.1 провести навчання дітей по набуттю навичок працювати в на платформі Google Classroom акаунті навчального закладу  G Suite for Education.

  1. Учні:

9.1 мають опрацьовувати навчальні матеріали для оволодіння відповідними компетентностями та досягнення передбачених освітньою програмою результатів навчання, дотримуючись принципу академічної доброчесності.

9.2 виходити на зв’язок з учителями, виконувати завдання надані вчителем.

9.3  Здійснюють регулярну та змістовну взаємодію з педагогічними працівниками в синхронному або асинхронному режимі відповідно до розкладу занять з метою виконання освітньої програми для досягнення передбачених навчальними програмами результатів навчання; опрацьовують зміст навчального матеріалу, завдання на його закріплення, виконують творчу, навчально – дослідницьку роботу, беруть участь у підсумкових роботах, тестуваннях тощо, використовуючи електронну освітню платформу Google Classroom, ZOOM, доступні комунікаційні онлайн сервіси та інструменти.

  1. Батьки:
    1. зобов’язані забезпечити належні умови для навчання, сприяти виконанню дитиною завдань та досягненню передбачених результатів.

 

Директор опорного закладу

Диканський НВК імені М.В.Гоголя ___________ Н.Є.Горячун

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора