A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Диканський ліцей імені М.В.Гоголя"

Методичне об'єднання класних керівників

 

Тематика виховних проблем, над якими працюють класоводи та класні керівники

 

п/п

ПІП

класовода чи класного керівника

Клас

Методична проблема

1

Листопад Ірина Сергіївна

1-А

Виховання в учнів схильності до добра та готовність відстоювати його в собі та довкола себе

2

Матюх Олена Іванівна

1-Б

Удосконалення виховної роботи з учнями, шляхом застосування сучасних освітніх технолдогій

3

Окрушко Наталія Володимирівна

2-А

Виховання і розвиток особистості, налагодження партнерських  відносин між учасниками освітнього процесу

4

Бабенко Марина Олександрівна

2-Б

Розвиток пізнавальних здібностей  учнів початкових класів

5

Ладур Людмила Вячеславівна

 

2-В

Створення оптимального соціально- культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку.

 

6

Деменська Тетяна Гімраївна

3-А

Формування  дитячої  особистості  на  основі  загальнолюдських  цінностей  та  патріотизму

7

Задорожна Ольга Василівна

3-Б

Формування учня, мотивованого на успішне навчання, який відповідального ставиться до себе та інших і усвідомлює себе громадянином України

8

Бойко Олена Вікторівна

3-В

Всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей. Формування дитячої особистості на основі загальнолюдських цінностей.

9

Коваль Ніна Іванівна

4-А

Виховання життєлюбної, талановитої, чесної, наполегливої, справедливої, доброї особистості, яка готова до творчої діяльності і бажає оволодіти знаннями про природу людину та суспільство

10

Костуренко Любов Олексіївна

4-В

Діти+батьки+ школа=здров'я, комфорт, радість пізнання

11

Кабцан Світлана Анатоліївна

4-В

Виховання свідомого громадянина, патріота, носія культури, мови,традицій і звичаїв українського народу

12

Полозюкова Валентина Іванівна

Розвиток творчої особистості та та розкриття обдарованості кожної дитини

13

Жаркова Наталія Олександрівна

5-Б

Формування та розвиток класного колективу на основі педагогіки партнерства

14

Багай Яна Михайлівна

5-В

Виховання свідомого ставлення до суспільства та людини як основної запоруки успіху компетентності громадянина та патріота своєї країни через концепцію особистісно зорієнтованого навчання та виховання.

15

Чабарь Тетяна Юріївна

6-А

Формування усебічно розвиненої особистості, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення

16

Яковенко Олена Миколаївна

6-Б

Формування моральної, духовно розвиненої, життєво компетентної особистості, формування і розвиток соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ціннісне ставлення до загально культурних і національних цінностей

17

Рокотянська Інна Олександрівна

6-В

"Формування особистісно-орієнтованого виховного простору та сприятливого психологічного клімату класного колективу на основі педагогів партнерства та принципу дитиноцентризму шляхом впровадження медіації

18

Дяуленко Ніна Іванівна

7-А

Формування моральної активності особистості, готовності допомогти іншим, ввічливості,  тактовності; вміння працювати з іншими на основі співробітництва та поваги до дитини.

19

Самйлик Альона Юріївна

7-Б

Створення оптимального соціо-культурного мікроклімату в колективі, який сприяв би творчому саморозкриттю, саморозвитку

20

Сохань Євгенія валеріївна

7-В

Взаємозв'язок і взаєморозуміння між класним керівником і класом, формування організованого учнівського колективу, високоморальної особистості школяра та життєвих цілей і мети на майбутнє через залучення до активної діяльності

21

Щербак Олена Віталіївна

8-А

Створення сприятливих умов для успішного розвитку індивідуальності кожного учня, виховання свідомого громадянина, патріота.

22

Чипенко Людмила Юріївна

8-Б

Формування згуртованого клдасного колективу на основі принципів партнерства та дитиноцентризму.

23

Кравець Лариса Михайлівна

8-В

Застосування інноваційних технологій для розвитку творчої особистості учня

24

Гмирь Ірина Миколаївна

9-А

Створення виховного середовища, що сприяє формуванню соціальної та моральної компетентностей школярів на основі педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму

25

Передерій Оксана Сергіївна

9-Б

Виховання духовності, моральності та національно-патріотичної свідомості школяра

26

Тютюнник Юлія Володимирівна

9-В

Виховання гуманності, формування особистості учня, національної свідомості і громадської гідності.

27

Васильченко Богдан Миколайович

10-А

Застосування сучасних виховних технологій для забезпечення нового рівня виховання всебічного та гармонійного розвитку особистості

28

Макаренко Алла Володимирівна

10-Б

Формування творчої індивідуальної особистості школяра; виховання свідомого громадянина, патріота своєї Батьківщини

29

Подопригора Лариса Вячеславівна

11-А

Розвиток творчих здібностей учнів, формування загальнолюдських цінностей і міцного учнівського колективу на основі педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму

30

Коваленко Інна Ігорівна

11-Б

Формування духовно багатої та життєво компетентної особистості з чіткою громадянською позицією на основі педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму.

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора