Методичне об'єднання класних керівників
Тематика виховних проблем, над якими працюють класоводи та класні керівники
№ п/п |
ПІП класовода чи класного керівника |
Клас |
Методична проблема |
1 |
Листопад Ірина Сергіївна |
1-А |
Виховання в учнів схильності до добра та готовність відстоювати його в собі та довкола себе |
2 |
Матюх Олена Іванівна |
1-Б |
Удосконалення виховної роботи з учнями, шляхом застосування сучасних освітніх технолдогій |
3 |
Окрушко Наталія Володимирівна |
2-А |
Виховання і розвиток особистості, налагодження партнерських відносин між учасниками освітнього процесу |
4 |
Бабенко Марина Олександрівна |
2-Б |
Розвиток пізнавальних здібностей учнів початкових класів |
5 |
Ладур Людмила Вячеславівна
|
2-В |
Створення оптимального соціально- культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку.
|
6 |
Деменська Тетяна Гімраївна |
3-А |
Формування дитячої особистості на основі загальнолюдських цінностей та патріотизму |
7 |
Задорожна Ольга Василівна |
3-Б |
Формування учня, мотивованого на успішне навчання, який відповідального ставиться до себе та інших і усвідомлює себе громадянином України |
8 |
Бойко Олена Вікторівна |
3-В |
Всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей. Формування дитячої особистості на основі загальнолюдських цінностей. |
9 |
Коваль Ніна Іванівна |
4-А |
Виховання життєлюбної, талановитої, чесної, наполегливої, справедливої, доброї особистості, яка готова до творчої діяльності і бажає оволодіти знаннями про природу людину та суспільство |
10 |
Костуренко Любов Олексіївна |
4-В |
Діти+батьки+ школа=здров'я, комфорт, радість пізнання |
11 |
Кабцан Світлана Анатоліївна |
4-В |
Виховання свідомого громадянина, патріота, носія культури, мови,традицій і звичаїв українського народу |
12 |
Полозюкова Валентина Іванівна |
5А |
Розвиток творчої особистості та та розкриття обдарованості кожної дитини |
13 |
Жаркова Наталія Олександрівна |
5-Б |
Формування та розвиток класного колективу на основі педагогіки партнерства |
14 |
Багай Яна Михайлівна |
5-В |
Виховання свідомого ставлення до суспільства та людини як основної запоруки успіху компетентності громадянина та патріота своєї країни через концепцію особистісно зорієнтованого навчання та виховання. |
15 |
Чабарь Тетяна Юріївна |
6-А |
Формування усебічно розвиненої особистості, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення |
16 |
Яковенко Олена Миколаївна |
6-Б |
Формування моральної, духовно розвиненої, життєво компетентної особистості, формування і розвиток соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ціннісне ставлення до загально культурних і національних цінностей |
17 |
Рокотянська Інна Олександрівна |
6-В |
"Формування особистісно-орієнтованого виховного простору та сприятливого психологічного клімату класного колективу на основі педагогів партнерства та принципу дитиноцентризму шляхом впровадження медіації |
18 |
Дяуленко Ніна Іванівна |
7-А |
Формування моральної активності особистості, готовності допомогти іншим, ввічливості, тактовності; вміння працювати з іншими на основі співробітництва та поваги до дитини. |
19 |
Самйлик Альона Юріївна |
7-Б |
Створення оптимального соціо-культурного мікроклімату в колективі, який сприяв би творчому саморозкриттю, саморозвитку |
20 |
Сохань Євгенія валеріївна |
7-В |
Взаємозв'язок і взаєморозуміння між класним керівником і класом, формування організованого учнівського колективу, високоморальної особистості школяра та життєвих цілей і мети на майбутнє через залучення до активної діяльності |
21 |
Щербак Олена Віталіївна |
8-А |
Створення сприятливих умов для успішного розвитку індивідуальності кожного учня, виховання свідомого громадянина, патріота. |
22 |
Чипенко Людмила Юріївна |
8-Б |
Формування згуртованого клдасного колективу на основі принципів партнерства та дитиноцентризму. |
23 |
Кравець Лариса Михайлівна |
8-В |
Застосування інноваційних технологій для розвитку творчої особистості учня |
24 |
Гмирь Ірина Миколаївна |
9-А |
Створення виховного середовища, що сприяє формуванню соціальної та моральної компетентностей школярів на основі педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму |
25 |
Передерій Оксана Сергіївна |
9-Б |
Виховання духовності, моральності та національно-патріотичної свідомості школяра |
26 |
Тютюнник Юлія Володимирівна |
9-В |
Виховання гуманності, формування особистості учня, національної свідомості і громадської гідності. |
27 |
Васильченко Богдан Миколайович |
10-А |
Застосування сучасних виховних технологій для забезпечення нового рівня виховання всебічного та гармонійного розвитку особистості |
28 |
Макаренко Алла Володимирівна |
10-Б |
Формування творчої індивідуальної особистості школяра; виховання свідомого громадянина, патріота своєї Батьківщини |
29 |
Подопригора Лариса Вячеславівна |
11-А |
Розвиток творчих здібностей учнів, формування загальнолюдських цінностей і міцного учнівського колективу на основі педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму |
30 |
Коваленко Інна Ігорівна |
11-Б |
Формування духовно багатої та життєво компетентної особистості з чіткою громадянською позицією на основі педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму. |