Асистенти вчителів
![]() |
Чернянська Віта Валеріївна Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" Спеціальність: початкова освіта, психологія Педагогічний стаж: 9 років Посада: голова методичного об’єднання асистентів учителя інклюзивного класу, асистент учителя Кваліфікаційна категорія: 2 категорія Проблема, над якою працює: «Формування компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами». |
![]() |
Фурс Інна Андріївна Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Спеціальність: спеціальна освіта Педагогічний стаж: 5 років Посада: асистент учителя інклюзивного класу Кваліфікаційна категорія: спеціаліст Проблема, над якою працює: «Пристосування освітнього середовища для дитини з РАС» |
![]() |
Тумко Віта Володимирівна Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Кременчуцьке педагогічне училище імені А.С.Макаренка Спеціальність: Українська мова і література. Початкове навчання. Соціальна педагогіка Педагогічний стаж: 16 років Посада: асистент учителя інклюзивного класу Кваліфікаційна категорія: спеціаліст Проблема, над якою працює: «Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами у шкільному середовищі» |
![]() |
Нужна Світлана Іванівна Освіта вища: Глухівський державний педагогічний інститут імені С.М. Сергеєва-Ценського Спеціальність: початкове навчання Педагогічний стаж: 23 роки Посада: асистент учителя інклюзивного класу Кваліфікаційна категорія: спеціаліст Проблема, над якою працює: «Розвиток пізнавальної самостійності в учнів з особливими освітніми потребами на уроках та у позаурочний час» |
![]() |
Нелюба Людмила Миколаївна Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка. Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (німецька)» Педагогічний стаж: 19 років. Посада: асистент учителя, вчитель німецької мови. Кваліфікаційна категорія: 1 категорія. Проблема, над якою працює: «Роль асистента учителя у процесі соціалізації дітей з ООП». |
![]() |
Медкова Юлія Олександрівна Освіта вища: Краматорський економіко-гуманітарний інститут. Спеціальність: початкова освіта Педагогічний стаж: 17 років Посада: асистент учителя інклюзивного класу Кваліфікаційна категорія: 2 категорія Проблема, над якою працює: «Впровадження інтерактивних методів та технологій у навчанні дітей з особливими освітніми потребами». |
![]() |
Максімець Дарина Володимирівна
Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, Спеціальність: середня освіта Українська мова та література (англійська). Педагогічний стаж: 9 місяців Посада: асистент учителя інклюзивного класу Проблема, над якою працює: «Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами». |
![]() |
Литвин Надія Вікторівна Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка Спеціальність: початкова освіта Педагогічний стаж: 4 роки Посада: асистент вчителя з інклюзивного навчання Кваліфікаційна категорія: спеціаліст Проблема, над якою працює: «Адаптація та модифікація навчально-дидактичного матеріалу до уроків української мови та читання в початковій школі за методикою М.Монтессорі». |
![]() |
Кодак Валентина Вікторівна Освіта вища: Полтавський державний педагогічний інститут імені В.Г. Короленка Спеціальність: вчитель математики Педагогічний стаж: 43 роки Посада: асистент учителя інклюзивного класу Кваліфікаційна категорія: вища категорія Проблема, над якою працює: «Сприяння вияву і розкриттю здібностей та талантів дітей з особливими освітніми потребами в освітньому процесі» |
![]() |
Вовк Марина Вікторівна
Освіта вища: Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Хімія, інформатика».
Педагогічний стаж: 3 роки
Посада: асистент учителя інклюзивного класу
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
Проблема, над якою працює: «Соціальна адаптація дітей з особливими освітніми потребами». |
Методичне обєднання асистентів учителя інклюзивного класу.
Питання щодо впровадження інклюзивної освіти стає дедалі актуальнішим,адже в Україні, як свідчить статистика, з кожним роком збільшується кількість дітей з особливими потребами.
Інклюзивна освіта — це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобуття її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими потребами в умовах загальноосвітнього закладу.
Принципи інклюзивної освіти:
1. Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень.
2. Кожна дитина здатна відчувати і думати.
3. Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим.
4. Усі діти мають потребу один в одному.
5. Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємин.
6. Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників.
7. Для всіх дітей досягнення прогресу швидше може бути в тому, що вони можуть робити, ніж у тому, що не можуть.
8. Різноманітність посилює всі сторони життя дитини.
Завдання інклюзивної освіти:
- організувати освітній процес, який би задовольняв освітні потреби всіх дітей;
- розробити систему надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами;
- створити позитивний клімат у шкільному середовищі та поза його межами.
Пріоритетними напрямами роботи є сприяння соціальному, емоційному та когнітивному розвитку кожного з учнів із тим, щоб вони відчували себе неповторними, повноцінними учасниками суспільного життя. Іншими словами, зміст інклюзії полягає в тому, що система навчання і виховання підлаштовується під дитину, а не дитина під систему.
Завдання методичного об’єднання
З метою ефективної роботи вчителів які працюють з дітьми з особливими потребами методичне об'єднання ставить перед собою такі головні завдання :
- удосконалення розвитку інклюзивної освіти з метою створення сприятливого середовища для здобуття освіти за місцем проживання учнів з особливими освітніми потребами ;
- сприяння кваліфікаційному, творчому, науковому зростанні особистості асистентів педагогів, що працюють з дітьми, які мають особливості у психофізичному розвитку;
- підвищення творчого потенціалу асистентів вчителів шляхом проведення науково - практичних конференцій , семінарів і тренінгів з метою ефективної та продуктивної діяльності в умовах сьогодення;
- інтенсивне застосування інноваційних технологій навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами;
- оновлення навчально-методичної та інформаційної бази щодо організації роботи з дітьми з ООП;
- підготовка та збір матеріалів для проведення самооцінювання членів методичного об’єднання в закладі освіти