A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Диканський ліцей імені М.В.Гоголя"

Асистенти вчителів

Фото без опису

Чернянська Віта Валеріївна

Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка,

Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Спеціальність: початкова освіта, психологія

Педагогічний стаж: 9 років  

Посада: голова методичного об’єднання асистентів учителя інклюзивного класу, асистент учителя

Кваліфікаційна категорія: 2 категорія

Проблема, над якою працює: «Формування компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами».

Фото без опису

Фурс Інна Андріївна

Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка,

Спеціальність: спеціальна освіта

Педагогічний стаж: 5 років  

Посада: асистент учителя інклюзивного класу

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Проблема, над якою працює: «Пристосування освітнього середовища для дитини з РАС»
Фото без опису

Тумко Віта Володимирівна

Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка,

Кременчуцьке педагогічне училище імені А.С.Макаренка

Спеціальність: Українська мова і література. Початкове навчання. Соціальна педагогіка

Педагогічний стаж: 16 років  

Посада: асистент учителя інклюзивного класу

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Проблема, над якою працює: «Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами у шкільному середовищі»
Фото без опису

Нужна Світлана Іванівна

Освіта вища: Глухівський державний педагогічний інститут імені С.М. Сергеєва-Ценського

Спеціальність:  початкове навчання

Педагогічний стаж:  23 роки

Посада: асистент учителя інклюзивного класу

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Проблема, над якою працює: «Розвиток пізнавальної самостійності в учнів з особливими освітніми потребами на уроках та у позаурочний час»
Фото без опису

Нелюба Людмила Миколаївна

Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка.

Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (німецька)»

Педагогічний стаж: 19 років.  

Посада: асистент учителя, вчитель німецької мови.

Кваліфікаційна категорія: 1 категорія.

Проблема, над якою працює: «Роль асистента учителя у процесі соціалізації дітей з ООП».

Фото без опису

Медкова Юлія Олександрівна

Освіта вища: Краматорський економіко-гуманітарний інститут.

Спеціальність: початкова освіта

Педагогічний стаж: 17 років  

Посада: асистент учителя інклюзивного класу

Кваліфікаційна категорія: 2 категорія

Проблема, над якою працює: «Впровадження інтерактивних                                       методів та технологій у навчанні дітей з особливими освітніми потребами».
Фото без опису

Максімець Дарина Володимирівна

 

Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка,

Спеціальність: середня освіта Українська мова та література (англійська).

Педагогічний стаж: 9 місяців

Посада: асистент учителя інклюзивного класу

Проблема, над якою працює: «Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами».
Фото без опису

Литвин Надія Вікторівна

Освіта вища: Полтавський національний педагогічний університет імені

В.Г. Короленка

Спеціальність: початкова освіта

Педагогічний стаж: 4 роки

Посада: асистент вчителя з інклюзивного навчання

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Проблема, над якою працює: «Адаптація та модифікація навчально-дидактичного матеріалу до уроків української мови та читання в початковій школі за методикою М.Монтессорі».
Фото без опису

Кодак Валентина Вікторівна

Освіта вища: Полтавський державний педагогічний інститут імені В.Г. Короленка

Спеціальність: вчитель математики

Педагогічний стаж: 43 роки

Посада: асистент учителя інклюзивного класу

Кваліфікаційна категорія: вища категорія

Проблема, над якою працює: «Сприяння  вияву і розкриттю здібностей та талантів дітей з особливими  освітніми потребами в  освітньому процесі»
Фото без опису

Вовк Марина Вікторівна

 

Освіта вища: Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. 

Короленка

 

Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Хімія, інформатика».

 

Педагогічний стаж: 3 роки

 

Посада: асистент учителя інклюзивного класу

 

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

 

Проблема, над якою працює: «Соціальна адаптація дітей з особливими

освітніми  потребами».

Методичне обєднання асистентів учителя інклюзивного класу.

 

Питання щодо впровадження інклюзивної освіти стає дедалі актуальнішим,адже в Україні, як свідчить статистика, з кожним роком збільшується кількість дітей з особливими потребами.

Інклюзивна освіта — це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобуття її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими потребами в умовах загальноосвітнього закладу.

Принципи інклюзивної освіти:

1. Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень.

2. Кожна дитина здатна відчувати і думати.

3. Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим.

4. Усі діти мають потребу один в одному.

5. Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємин.

6. Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників.

7. Для всіх дітей досягнення прогресу швидше може бути в тому, що вони можуть робити, ніж у тому, що не можуть.

8. Різноманітність посилює всі сторони життя дитини.

Завдання інклюзивної освіти:

- організувати освітній процес, який би задовольняв освітні потреби всіх дітей;

- розробити систему надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами;

- створити позитивний клімат у шкільному середовищі та поза його межами.

Пріоритетними напрямами роботи є сприяння соціальному, емоційному та когнітивному розвитку кожного з учнів із тим, щоб вони відчували себе неповторними, повноцінними учасниками суспільного життя. Іншими словами, зміст інклюзії полягає в тому, що система навчання і виховання підлаштовується під дитину, а не дитина під систему.

Завдання методичного об’єднання

З метою ефективної роботи вчителів які працюють з дітьми з особливими потребами методичне об'єднання ставить перед собою такі головні завдання :

- удосконалення розвитку інклюзивної освіти з метою створення сприятливого середовища для здобуття освіти за місцем проживання учнів з особливими освітніми потребами ;

- сприяння кваліфікаційному, творчому, науковому зростанні особистості асистентів педагогів, що працюють з дітьми, які мають особливості  у психофізичному розвитку;

- підвищення творчого потенціалу  асистентів вчителів шляхом проведення  науково - практичних конференцій , семінарів і тренінгів з метою ефективної та продуктивної діяльності в умовах сьогодення;

- інтенсивне застосування інноваційних технологій навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами;

- оновлення навчально-методичної та інформаційної бази щодо організації роботи з дітьми з ООП;

- підготовка та збір матеріалів для проведення самооцінювання членів методичного об’єднання в закладі освіти 

 

 

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора