A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Диканський ліцей імені М.В.Гоголя"

Методичне об'єднання класних керівників

 

Тематика виховних проблем, над якими працюють класоводи та класні керівники

 

Класний керівник

Клас

Методична проблема

1

Ладур Л.В.

1-а

Формування особистості учня - патріота України, - який усвідомлює свою приналежність до сучасної цивілізації.

2

Бровко Н.В.

1-б

"Формування учнівського колективу шляхом виховання в учнів відповідальності, почуттів обов'язку  та патріотизму".

3

Бабенко М.О.

1-в

Виховання відповідального ставлення до власного здоров’я,  виховання в учнів поваги до держави, її законів, сприяння формуванню норм етики та моралі, патріотизму".

4

Бойко О.В.

2-а

Виховання національної свідомості,любові до землі,до рідної мови до свого народу.

5

Задорожна О.В.

2-б

Формування усебічно розвиненої особистості з патріотичною позицією, яка здатна до критичного мислення.

6

Кабцан С.А.

3-а

Формування всебічно розвиненої цілісної особистості з високою патріотичною свідомістю.

7

Костуренко Л.О.

3-б

Роль  національно-патріотичного виховання у формуванні  моральності молодших школярів.

8

Коваль Н.І.

3-в

Успадкування духовних надбань українського народу, виховання громадянина-патріота.

9

Листопад І.С.

4-а

Формування в учнів національної свідомості і патріотизму в умовах сьогодення.

10

Матюх О.І.

4-б

Виховання національної

свідомості, любові до рідної

мови та свого народу.

11

Акімова В.П.

5-а

Створення сприятливих та безпечних умов для успішного розвитку індивідуальності кожного учня, виховання свідомого громадянина, патріота; виховання всебічно розвиненої особистості

12

Неліпа А.В.

5-б

“Пошук ефективних підходів до виховання учнів, які допоможуть сформувати національно свідому, соціально відповідальну та духовно багату особистість, яка критично мислить і самостійно приймає обґрунтовані рішення”

13

Гмирь І.М.

5-в

Розвиток  національної свідомості та патріотизму школярів в урочний та позаурочний час.

14

Вовк М.В.

6-а

“Формування в учнів національно - патріотичного громадянина України,  соціально компетентної особистості, здатної робити самостійно приймати відповідальні рішення у різних життєвих ситуаціях”.

15

Чипенко Л.Ю.

6-б

"Формування в учнів національної приналежності до українського народу і держави, здатності адаптуватися до різних соціальних умов, критично мислити, компетентно діяти і відповідати за зроблений вибір в усіх сферах свого життя"

16

Коваленко І.І.

7-а

Формування самостійної, життєво компетентної особистості, що є частиною шкільного колективу, держави, нації.

17

Тютюнник Ю.В.

7-б

“Формування високоосвідченої, гармонійно-розвинутої, інформаційно-свідомої особистості, здатної до саморозвитку і самовдосконалення”

18

Подопригора Л.В.

7-в

"Формування національно свідомої особистості на основі розвитку в учнів громадянських та загальнолюдських цінностей”

19

Полозюкова В.І.

8-а

«Виховання життєво і соціально
 компетентної особистості, адаптованої  до різноманітних життєвих ситуацій»

 

20

Жаркова Н.О.

8-б

Формування учнівського колективу шляхом виховання в учнів відповідальності, почуття обов’язку та патріотизму.

21

Багай Я.М.

8-в

"Виховання високоосвідченої, гармонійно розвиненої, інформаційно свідомої особистості здатної до саморозвитку та самовдосконалення”

 

22

Вербенець Т.Ю.

9-а

Формування системи життєвих цінностей, відповідальної поведінки та національно-патріотичного виховання учнівської молоді

23

Яковенко О.М.

9-б

Згуртування класного колективу та формування в учнів національної свідомості через вплив орієнтацій національно-патріотичного виховання.

24

Макаренко А.В.

9-в

 Формування творчої індивідуальної особистості громадянина; виховання свідомого ; патріота  своєї Батьківщини

25

Дяуленко Н.І.

10-а

Формування та розвиток

класного колективу в умовах

доброзичливого ставлення

один до одного.

 

26

Самуйлик А.Ю.

10-б

,Національно-патріотичне виховання  здобувачів освіти для формування соціально адаптованої особи

27

Сохань Є.В.

10-в

Створення сприятливих умов для успішного розвитку індивідуальності кожного учня,виховання свідомого громадянина та патріота.

28

Щербак А.В.

11-а

«Використання сучасних форм виховання для формування громадянської свідомості, життєво і соціально компетентних старших учнів та учениць»

29

Кравець Л.М.

11-б

Всебічний розвиток життєвокомпетентної творчої особистості шляхом взаємодії школи та родини

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора