A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Диканський ліцей імені М.В.Гоголя"

Інклюзивне навчання

Дата: 29.12.2022 12:51
Кількість переглядів: 47

Фото без описуЗа останні десять років інклюзія суттєво проникла в українські школи. Для порівняння, п’ять років тому в інклюзивних класах навчалось вдесятеро менше, ніж зараз. Разом із тим, дослідження якості інклюзивного навчання, проведене Державною службою якості освіти, виявило низку викликів на рівні організації інклюзивного навчання, кваліфікації вчителів, методичного забезпечення освітнього процесу, розвитку інфраструктури та забезпечення фінансування, взаємодії з інклюзивно-ресурсними центрами (ІРЦ).

Так, в Опорному закладі «Диканський НВК імені М. В. Гоголя» навчається 14 дітей з особливими освітніми потребами. Сьогодні на засіданні команди психолого-педагогічного супроводу спільно з фахівцями Комунальної установи «Диканський інклюзивно-ресурсний центр» провели моніторинг динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами за перше півріччя 2022-2023 навчального року.

Метою моніторингу є визначення динаміки розвитку дитини з ООП, вивчення стану реалізації завдань ІПР, стану організації освітнього процесу в ЗЗСО.

Відповідно до Закону України «Про освіту», індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами – документ, що забезпечує індивідуалізацію навчання особи з особливими освітніми потребами, закріплює перелік необхідних психолого-педагогічних, корекційних послуг для розвитку дитини та розробляється групою фахівців з обов’язковим залученням батьків дитини задля визначення конкретних стратегій і підходів до навчання. Важливим етапом виконання ІПР дитини з ООП є моніторинг реалізації завдань, цілей, стратегій, які поставлені в ІПР для цих дітей командою психолого-педагогічного супроводу.

​Під час засідання встановили відповідності індивідуальної програми особливим освітнім потребам дитини з ООП; оцінили рівень відповідності отриманих результатів індивідуальним очікуванням, які прогнозувалися в ІПР; виявили труднощі у реалізації ІПР та ухвалення рішень щодо їх усунення;

уточнили вплив реалізації ІПР на розвиток дитини з ООП; переглянули і уточнили цілі та завдання ІПР.

Тісна співпраця КУ ІРЦ між асистентами, вчителями відбувається спілкуванням, консультуванням по питанням, які виникли, методичній підтримці, поширенням відповідних, до потреб чи запиту, матеріалів у спеціально створеній групі у мобільному додатку та у соціальній групі у фейсбук.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора